toalettpappers krig

jag och min svärmor har ett tyst toalettpappers krig mellan oss. när hon är hos oss så vänder hon på rullen så att pappret rullar på insidan alltså in mot väggen........och när jag är hos henne så vänder jag på rullen så den rullar utåt......ingen av oss har sagt nått om att den andre terroriserer......ett stilla krig m.a.o.

En dansk undersökning visar att  jag har  rätt...alltså att den ska vända utåt.

min man har vänjt sig  och gör som jag gör.

men jag tror nog att varken jag eller svärmor kan låta bli att vända en rulle när man nu tycker att den rullar " fel håll".



Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag gör precis som du! Jag skulle önska lite fler bilder om det skulle gå för sig. Eller är du för trött? :-)

Puss

2008-10-16 @ 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0