män och grottman syndromet

Jag slutar alldrig att förundra mig över  mäns grottman beteende. och jag har fått bevisat att det inte är medfött.........ta den!!!!!!

Den är inlärd från ca 3års åldern.......av de "vuxna männen " i deras flock. Ett bra exempel är att min man lärde vår 3 årige store son att moona och hans morbror lärde honom att "dra i fingret"...........ja nu slutar det väl aldrig.

Och jag hade en kul snack med några  från familjen...inga namn nämnda så ingen känner sig uthängd.

Om att visa snoppen . Alla män älskar att visa snoppen i tid och otid.

Han berättade om en nyårsafton för många år sedan när han och hans kompisar var härligt nyförälskade i sina nuvarande fruar. De står ute i köket och tjejerna sitter inne i vardagsrummet, de bestämmer sig för att gå in och göra ballongdansen för tjejerna NAKNA.
Alltså jag har alldrig upplevt att jag och mina tjejkompisar fått den ideen ....även om jag tror att många män skulle uppskatta ett sånt nummer.
Killarna i min klass spelade nakenbasket i skolan gymnastiksal varje fredag från 4 till 6 klass. plus at t de tryckte sina små skinnbitar in under dörren in til tjejernas duschrum när vi hade gymnastik

JA det finns många episoder som jag inte vill berätta här men jag har visst sett nog med snoppar i mitt liv att jag blivit trött av dem....stackars min man .....men män generelllt tycker at deras snopp är det bästa som hänt kvinnan......NOT!!!!!! alla känner ju helikoptern! den är aldrig rolig fatta det nu!

Min son sitter en kväll vid middagsbordet och säger plötsligt"titta här min snopp hoppa ut ur mina byxor" jaaaa vad säger man då????? min man sa lugnt och sansat till honom att så gör man inte och att han skulle gå och tvätta händerna. Han har oxå försökt att trycka snoppen ner i golvbrunnen i duschen.......DÅLIG IDÈ! ja de är fixerade de små pojkarna

ja okej endel kommer nog bara med könet men  jag slutar aldrig att förundra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0