Kvinnors eller min åldersnojja

JA jag rundar 35 år i morgon....undrar hur långt min rumpa har sjunkit....man säger ju att en kvinnas stjärt sjunker ca 16 cm under en kvinnas liv....man har bara inte berättat  hur gammal man ska bli för att uppnå det lägsta i skalan av rumpor.....

Tog en test på facebook igår.... en ålderstest...... det visade sig att jag beräknades vara ca 49,2 år.......HALLÅÅÅÅÅÅ var är party jennie med tuttatna och det blonda håret som kunde parta 5 dagar per vecka och fortfarande vara fräsch när klockan ringde 0630 .......okej lite alkoholistvarning där men, men.

Ni ska inte tro att jag inte trivs med mitt liv nu men jag tycker nog att gud eller vem det nu är som bestämmer att han kunde gett mig några snyggare ben och mindre fläsk runt midjan och lite lättare att gå ner de där 5 kg som jag gärna vill av med.

ja ja min svensk/ grek till väninna....du ska inte klaga över de påhittade celluliterna på framsidan på dina lår.......HA!!!! jag har sett dina ben och de är fortfarnade lika snygga som den dag jag såg dig första gången för minst 17 år sedan.......plus att man inte kan se att du fått 2 barn och till och med fött den sista killen för bara 4 månader sedan.........jag har ju liksom fött min sista för snart 2 år sedan och har fortfarnade inte fått styr på min kropp.......plus att mina bröst har tappat spänsten....plus att jag har celluliter över hela mina ben och min tatuering ser snart ut som en budda.....Nej okej så farligt är det inte...

Okej jag kuuuunde ju ut o springa liiiite oftare än var tredje år.........och göra nååågra fler situps........ooooftare

Men jag saknar min personliga tränare som tyvärr har flytt sverige för att bosätta sig i Turkiet med en turk.......rätt logiskt.

Vi tränade ju ihop minst 4 ggr per vecka..........

men nu bor jag och min härliga familj i en 60-70 tals enplanvilla i ett område på landet.....var är Worldclass eller Friskis och svettis eller sporthallen............ det fiinns ett träningscenter men där har de bara spinning.....och jag HATAR spinning......ja ja jag vet att jag har några inbitna spinningfolk i min familj men jag kan inte tycka om det...kanske är jag för lat.....:0)

Rynkor...okej dem kan jag leva med...änså länge... Jag kommer ihåg damen jag bodde hos i England när jag var 21 år gammal....hon frågade mig om mina allaredan då rynkor på halsen.............ja ja dem bryr jag mig faktiskt inte om. och att hon orkade bry sig om dem....hallåååååå hade hon inget bättre för sig.

Trötthet...ja det kan nog bero på att jag är småbarnsmamma.....men att somna framför tv när klockan är  20.00 på kvällen känns lite trist

ja åldersnojja kommer jag nog att komma tilbaka till


Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Hej gumman!! Kul att du med har en blogg. Saknar dig massor.

KRAM

2008-07-24 @ 15:20:21
URL: http://www.jennieferkindstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0