Julafton i juli

i går vid middagsbordet
Ja jo man skulle ju kunna tro att julafton känns som långt borta.....men dudden längtar alla redan och berättade fint om vad för presenter han gärna vill önska sig. Han startade med att säga att han vill önska sig en radiostyrd bil och sen slungar han ut att han vill ha hål i örat.............................HJÄLP!!!!!! När kommer frågan om tatueringar
Och efter sonen har sagt det så säger min man att han saknar MINA föräldrar. ja jo det gör jag ju oxå massor men att min man gör det....lite konstigt. men vi ser dem ju snart. Ska ju till lillsyrrans bröllop snart..

Lillsyrrans bröllop: Jag har panik, har inget att ta på mig och har inte gått ner de där 5 kg....... har inte skrivit mitt tal än(men den ligger innanför pannbenet har bara inte skrivit den ner)....................skulle skrivit en sång men vet inte vilken melodi alla känner i sverige.......ja många problem :0)

Nog om mig....eller kanske inte. Alla mammor längtar ju efter sina barns första ord. Och att de säger mamma och pappa första gången är ju oxå nått speciellt. Jag hörde min lillkille säga mamma för första gången för någon vecka sedan............felet var bara att han tittade på farfar och sa det............jäkligt orättvist. Här i danmark säger man ju mor istället för mamma men han säger inte heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0