Idag för 35 år sedan föddes jag



Ja för 35 år sedan kl 15.15 en regn dag föddes "lilla" jag.   GRATTIS TILL MIG!!

1973 i  juni i danmark införde de fri abort.....ja ja vilken tur att jag är svensk och att mina föräldrar valde att behålla just mig....

1973 i januari blir Astrid Lindgren hedersdoktor vid Linköpings högskola

1973 25 juli föds den britttiska sångaren Dani Filth från bandet Cradle of filth???????(vem faan har hört om dem)

1973 8 augusti dör Vilhelm Moberg


Det finns nog en massa viktigare saker som hände 1973 .

När man rundat 30 och fått barn så är inte födelsedagar så viktiga.......de handlar mest om attt man ska städa, laga mat  och fixa innan man får gäster..........

Tänk om man en födelsedag kunde få en snygg  och läcker rengöringsman som kom dagen innan födelsedagen och gjorde rent, putsade fönster och masserade mig, filade mina fötter och målade mina tånaglar. HAllååååååå !!!! var är den gåvan??????

Så man var klar och bara kunde njuta av att fylla år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0