Födelsedagen - presenter

Som ni säkert läst.......om det är någon som läser det jag skriver här så hade jag min 35 åriga födelsedag igår............ d.v.s jag gjorde frukost, fick INGEN present, städade, överaskade min man med att vi skulle ut och äta o se Batman , som förresten var jätte bra..........ja det var ju en kul dag som JAG stod för.

min man är inte romantisk....jo ibland men inte just igår....och våra meningar delas när det kommer till romantik...för så menar han sex och det gör INTE jag.

Okej helt utan presenter var jag inte......jag fick en hemoröjd.................................................................................................................................................AAAAAAJJJJJJJJ!!!!!!!!

vilken gåva från Gud!!!! eller vem det nu är som delar  ut så känslofyllda presenter ..........

Alltså vad har jag gjort som försjänar en sååååå fiiin present.  det är nog en del kvinnors last efter de fått barn....men när stoppar de med att dyka upp........

ville ju inte sitta på badring i biografen så det var bara att ta fram krämen och .....ja ja jag stoppar nu :0)

Men som sagt solen lyste och maten var god och sällskapet av min man och filmen var helt fantastisk.....Chritsian Bale är ju läcker att se på. Plus att min bästa bästa skådespelare Heath Ledger som tyvärr är död , spelade den bästa Jokern i historien.....Jack Nocholson släng dig i väggen.

Min man har planerat en resa till Barcelona som vi ska ta en lång helg i vår som present till mig. Det är jag för övrigt jätte glad för.

Men hallåååå jag har skrivit upp mina önskningar på dörren(tavelkrita) i över en månad...inga dyra önskningar....och  ja han kom inte med eneste ....men jag är inte besviken . Vi ska ju till Barcelona.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0