Bajs och "vilskita"

Igen under bältet ja ja mamma jag vet att jag aldrig blir vuxen :0) plus att jag använder ett dåligt språk. förlåt mamma

men VARFÖR "vilskiter" de flesta män????????????

JAg har inte tid att vilskita i 1 timme med en tidning....då kommer det altid ett av våra barn och undrar vad jag gör eller vill att jag ska läsa en bok för dem eller så undrar min man vart jag tagit vägen och om jag är sjuk.

jag har i och för sig inget intresse av att sitta på toa i fler minuter än det tar att kissa...så diarré passar mig fint.

det eneste ställe jag tycker om att sitta lite längre på är dasset vid farmor och farfars sommarstuga. Där finns det gamla veckotidningar från 80 talet och man kan sitta och titta på skogen och på myrorna utanför dörren.

okej om man frågar min familj så har jag nog alltid fashinerats av dass.  det är nog för att jag slipper att bekymmra mig för om mitt bajs luktar eller om det säger plump..........det är ju andras bajs som allaredan stinker där inne så jag kan lungt gå  därifrån och lägga skylden till lukten på någon annan.

Min man, svåger och svärfar kan inte gå på dass.........om de är med på landet så MÅSTE vi köra in till en offentlig toalett inne i Kisa eller så smiter de in på bibliotekets toalett . Konstigt, dom som annars är så glada för att sitta på toa i timmar.


Jag har börjat undra om det bara är ett sättt för min man att få en paus frå familjen..... lätt att säga att man bajsar......ingen kan ju lixom argumentera med det,  eller motbevisa mängden av bajs som kommer ut och i vilken hastighet.......

ja ja jag har bättre saker för mig än att tänka på bajs.

Vår lilla son ser ju jätte kul ut när han bajsar.........alla som har barn kan relatera till hur kul det är att se sina barn bajsa i blöjan...alltså att se deras ansilktsuttryck....verkligen kläm ansikte.

nej nog om bajs

ha en bra lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0