alla bloggar!!!!!!!

Det är mycket möjligt att alla bloggar men hur faan får de tid??????
Jag försöket at hålla mig rimligr ajour på facebook och på vår hemsida och på aftonbladet.se och på mailen..........plus att jag ska passa på 2 små pojkar som konstant retas med varann. för att inte glömma att jag ska pugga, städa, tvätta fönster och laga mat.

Har precis kommit hem från en härlig och efterlängtad semster påm santorini där vi besökte min riktigt gamla väninna  och hennes familj.

minusset och plusset med resan kan man nog säga var att vi inbjudit  min svärfamilj och min svåger. alltid kul med familj brukar jag säga men man får nog tänka efter några ggr till nästa gång vi ska på semster............. de lyssnar alldrig på vad jag säger....ang barnen....men å andra sidan så är de ju en god hjälp och ett gott sällskap. men som sagt svärmor blev motsagd och fick hönseröv mun..............i 2 dagar..............hyggligt!!!!!!


Jaa duu min grek/svenska vännina jag förstår din delade hållning till sverigen vs grekland. men jag skulle nog föredra sverige i alla fall om jag var dig. Och helt egoistiskt så kommer vi ju närmare varann.

ja jag träffade ju min man på Kreta men han är ju dansk....inte för att säga att det är enklare än att vara ihopmed en grek.......det kan oxå ha sina problem......

måste springa ut till mina barn.

skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0