uppföljnig

Ja jag låter mina barn sova i carporten NOT :0)  har precis sålt spjälsängen som stod ute för att lillkillen fått en normal barnsäng.

Jag har nog bara försökt att få lite medlidande genom att visa hur stökigt det ser ut i vår carport eftersom allt som ska vara i tvättstugan står där ute just nu. men nej nej inget medlidande från någon av mina vänninor....bara klagande på att jag överhududtaget orkar bry mig...... hii hi hi hi ja ja jag ska väl sluta ynka. är förresten klar med infarten och har nog tvättstugan färdig om en månad.

Huset ser ut som ett bombat lockum(bombat dass). puts och lera lite varstans. ingen idé att städa allt för hysteriskt så länge det leks med sand och cement precis utanför dörren.

JAG BLIR TOKIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0