Nervositet och dagen efter

Jag tror nog att jag är mest nervös om man jämför mellan mig och syrran.............sjukt!!!! men jag glädjer mig otroligt mycket till bröllopet på  lördagen.

Har nästan packat allt färdigt och lagt fream fin-kläderna.

I dag är min man bakfull och barna tjuriga.....plus att jag är beordrad ut ur huset eftersom min man ska banka upp tvättstugegolvet för arr vi ska få fjärrvärme och vi vill lägga in golv värme nu när vi kan.

d.v.s jag får nua skåp och ny vask där ute. IIIIIiiiiiiiii jag glädjer mig.......

men det ska oxå sägas att vi inte har en tvättmaskin just nu......paniiiiik

Vi hade våra grannar på middag här igår...vi blev 10 barn och 8 vuxna. det var jätte kul och det blev lite sent. men jag är fräsch. lite trött kanske men inte bakfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0