lite on/off

Ni som försöker att följa med i mitt liv må ju tycka att jag är lite dålig på att skriva just nu. men tiden rinner iväg med mig.

Mitt liv fylls just nu upp av patienter som har MS (multipel sklerose) och psykisk sjuka och dementa långsamma personer. mycket torkandes i stjärten och tvättandes av små rynkiga gamla snoppar.........hihi hi hi hi hiih i  ja jag lever livets glada dagar och trivs faktiskt otroligt bra med mina nya sysslor.

Och när jag inte jobbar så myser jag med barna.

fick blommor av min man i onsdags för att vi firar att vi såg varann för första gången just d datumet for 7 år sedan. shit tiden går fort


Kommentarer
Postat av: Sophia

Men, sååå söt han är då!

2008-09-10 @ 17:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0