grannen

Var inne hos superkvinnan på vår gata igår...vi drack kaffe och pratade mode o barn.....(hon har ju 4, ett kliniskt rent hem, jobbar ful tid och sätter kl varje morgon på 04.00 för att hinna att ha sex med sin man innan alla barn vaknar= superkvinna)

Henns 2 yngsta killar på 2 år lekte med min stora kille på 3½.........vi tittar på ¨skor på nätet och gör nog d i högst 10 min. på den tiden har de två vildarna hunnit splitta en påse med bullar ut över hela vardagsrumsgolvet...........pillat fran russinpacken och stampat runt i den. HELT LJUDLÖST!!! hur kan vi vara såååå döva?????? eller är det här några ungar med super powers????? min stora kille lekte snällt inne på ett av rummena.

Så kommer hennes stora son in och han har badat i en vattenpöl utanför dörren. våt från topp till tå.

Hur orkar hon??????

jag är glad för att mina barn inte är sååååå kreativa när de gör saker de inte får.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0