Angående att titta på hotta barnprograms programledare


Alltså mina barn ser ju bollibompa....men på danska. Det heter fjernsyn for dig här i danmark.

Jag ser tv med mina barn ...kanske inte jätte kul hela tiden men när programledarna är snygga så gör det ju inte så mycket.

Men jag hoppas verkligen inte det var därför som min mamma satt och såg bollibompa  med mig när jag var liten

kolla in den danska söta programledaren Jesper och jämför med de otroligt osexiga svenska fr 1973..............

Mmmmm Beppe Wolgers Hi hi hi ihhihihihihihihihi..:0)

och mmmmmmmmm Staffan Westerberg   :0)

ja ja nu ser de väl bättre ut alltså de nya programledarna











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0