alllt för smilande.....exentrisk????

Jag vet iinte vad som är problemet????? Har ju hört att jag är allt för trevlig mot ALLA men vad är problemet......jo folk tror att man är sjuk i huvudet eller exentrisk eller billig....................

jag hälsar när jag kommer in i vår mat affär.......jag säger oxå hjedå när jag går........expediten kollar undrande på mig varje gång.......jag hälsar glatt på vägarbetarna på vår gata som mer eller mindre bott här ute i 4 veckor snart........de kollar på mig som om jag är en pervers hemmafru.........................jag ler mot folk som ler motmig eller ser sura ut för att ge dem ett leende en grå dag...............de tror att jag är klar till psyket.

FÅR MAN INTE VARA GLAD O SMILANDE?????????

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är för att du har ett sånt sexigt leende folk blir störda/paffa.

Men fortsätt du, alltid glädjer det någon....

Kram

2008-08-29 @ 21:51:36
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha......jag tror det är ett svenskt fenomen......har vi inte blivit uppfostrade med att säga hej till alla!(utom till"fula gubbar"),även om vi möttes o sa hej för tio minuter sedan:-)OCH sa hejdå till samma person!För det gör vi alltid. I min familj säger vi knappt godnatt,vi säger hejdå!

I mitt land där jag bor,där ser de konstigt på mig också! På jobbet där vi äter mat i personalmatsalen,när jag säger tack för maten varje gång jag ätit tex. Mattanterna säger numera glatt velbekomme,men alla andra som jobbar där ser lite lustigt på mig:-)

Ja är det inte konstigt! Men jag förstår precis vad du menar.

2008-09-13 @ 12:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0