praktik

Usch jag känner mig gammal o grå.
FUUUUUL!!!!!!!!

Har aldrig ork till att fixa mig lite om ni förstår vad jag menar.

Ja ja och min super granne med 4 barn hon orkar gå en timme med mig o Sussie och precis efter så orkar hon springa en timme med min o Sussies man .................................... okej jag gjorde situps  när jag kom hem men vad hjälper det när jag har sååå dåligt samvete för att det inte är jag som springer den där timmen oxå...Plus att hon röker....hur orkar hon. smal och snygg är hon oxå.....och lika gammal som mig.

ja jag och min man ska på hotellövernattning i ålborg på lördag utan barn. ska bli mysigt......men vill känna mig lite snygg tills dess så jag får nog träna lite denna vecka. plus att jag ska nog ta en sväng om med fotfilen oxå.

Barna mår bra om man räknar bort att vår stora kille hade en närkontaktb med en stock på ögat i torsdags. Kom till akuten och fick en CT scanning och blev klämd och känd på. men det var som tur var inget allvarligt. Nu har han en mega stor blåtira på vänster öga. Ser ut som han gått en runda med Tyson( eller danska Mikkel kessler).

Vi kommer hem i jul. juppiiiiii





Kommentarer
Postat av: anna

Hmmm..

Efter er promenad "orkar"hon springa en "ronda" med DIN och SUSSIES MAN?????

Vad exakt gör de på den rondan?

Springer de verkligen?

Och varför i helvete gör hon det?

.............

...............

Mkt suspekt.....

VA?

nej då jag är inte paranoid....jo mot gymnaster.

2008-12-15 @ 21:15:39
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0