Soliga Danmark

Ja danmark när det är som bäst.....sol och över 25 grader i skuggan

alltid kul att bli morfar tror jag att min pappa tänker....men när man är inbiten rock kille och blir jämförd med Vikingarna av sin 3 åriga barnbarn så tror jag att man tappar modet.

Duddeman sitter i bilen som vi precis köpt och dem som vi köpt den av har glömt en cd med Vikingarna i bilen och Han pekar på den och säger att han voill höra morfar spela. vi sätter på den och hoppas på att han ska inse att han valt fel....istället börjar ungen att sjunga med till "I dina guldbruna ögon" och tycker att morfar spelar jätte bra. :0) humor hi hi hi hi.
Han har hört sin morfar spela och tycker att han rockar fett.

nu rycker mina barn mig i byxorna och vill leka med tågbanan

kram för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0