Klänning, hår och sjuk son

Mammans lott här i livet är att ständigt lida av för lite sömn........jag har varit uppe tusen ggr ......stora killen hade onti örat och svettades i värmen och lillkillen var nog bara varm.....min man är tillfälligt döv på natten....en konstig åkomma han lider av....eller njuter av för han går i alla fall inte upp plus att han inte låter som att han överhuvudtaget har hört något som helst.....men när morgonen kommer så talar han om hur mkt han har varit vaken pga av barnen............Jajajajajaj MEN HAN GICK LIXOM INTE UPP...................................


Solen steker och det är 32 grader i skuggan här på terassen.......jag klagar inte . jobbar hårt på solbrännan så jag kan se nogorlunda fräsch ut på stora lillasysters bröllop om va 2 ½ vecka i sverige/åtvidaberg.

Är hemma p.g.a att storkillen har ont i öronen....typiskt andra dagen i skolan efter semsern plus att jag skulle haft lärar samtal i eftermiddag. Men nu ser han en film och fått panodil och jag njuter värmen.

Vi har kört fram och tillbaka till örondoktorn. och allt han kunde var bara att pilla ut hårt vax....men sa i alla faall att det var det som gjorde ontt
Hann springa in och köpa den där snygga klänningen jag hittade billigt billigt igår  och som jag ska ha på till bröllopet.....nu återstår bra frisyr- nojjan.....är ju naturligt flat-rak-hårig d.v.s. det ser ut som om jag gått med hjälm på mig hela livet om jag iinget gör med det..... HAR NÅGON EN IDÉ????????.

Stor killen var faktiskt jätte duktig som orkade fölga med i affären.....men han tyckte inte omklänningen ....han tyckte att vi skulle låta den bli i affären......då sa jag " då är det ju tur att det inte är du som ska ha på den" då tittaded han på mig precis som om jag var helt dum.

Efter doktorn åt vi glass så nu orkar vi inte äta lunch.  :0)

Stackars lillkillen ,,,, han är hos dagmamman.men vi hämtar honom snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0