Orolig!!!

Min söta väninnna på Santorini hänger med huvudet idag....Jag lider med henne. Allt går visst fel !!!!!UPP MED HUVUDET GUMMAN!!!!

Och jag bekymmrar mig bara om hår och klänningar......hur ytlig är jag?????????

Okej helt ytlig är jag inte i alla fall....Stora killen har fortfarande jätte ont på/i örat , så nu ska vi till vår egen läkare och se vad han har att säga.

Stora killen gråter ju hysteriskt på kvällen, när vi tar påhonom tröjan och när man kommer emot örat,  men vi vet inte vad det är..... Blir ju orolig ju.

Sommaren är lite på lur idag. solen skiner men det är molningt och det blåser.

Lillkillen grät när jag länmade honom hos dagmamman i dag........han vet inte att det är hans näst sista dag hos henne. Så i morgon är det jag som gråter.....Vi kommer att sakna henne jätte mycket.

Nu ska han till ett jätte dagis där storebror alla redan går.....men jag känner mig inte trygg.....han är ju en utbrytar kung.....Han får ju inte springa bort.......

Undrar vad han säger på måndag när min man går ifrån honom på dagis.......och han fattar att han ska bli där utan oss..............fyyyyyy jag våndas alla redan. ja ja jag ska inte ta ut sorgerna i förskott(mamma)

Men han kommer ju att ha sin storebror som trygghet.

det blir nog bra!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0