Naken i solariet

Ja det var ju hundra år sedan jag solade solarie..... och nu tänkte jag ju bli ssååååå fiiiiin till syrrans bröllop.

Åkte in till Rönde och växlade pengar och begav mig till solcentret.

Stoppar 25 kr i myntinkastet och trycker på ok knappen.

går in och tar av mig allt utom trosor och bh.

gör rent solsängen

väntar på att det ska starta

väntar

väntar

väntar

trycker på olika knappar i frustration över att den inte startar......

Trasig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag, halv naken i min svarta kappa(det regnar i danmark i dag) med kläderna under armen......jag tappar pengar och mobil och bilnycklar......böjer mig ned och samlar opp dem.........visar nog hela röven för övervakningskamerorna

ingen såg mig tror jag....förrutom han som äger solcentret och kollar videoövervakningen så nu kommer säker filmen att visas på youtube om bara några dagar

går till nästa solsäng

får stoppa i ytterligare 25 kr och trycka ok.

tar av mig kappan och gör rent solsängen....man vill ju inte få flatlöss från den som var i den sist

Jippiiii den startar.

jag lägger mig ner i den och hoppas på att bli brun.

så börjar den att knaka och knittra.......hjälp tänk om den exploderar...man har ju hört om de där solarierna som exploderat och tjejen eller killen blivit brända till kol.......

jag ligger helt stilla och försöker att tänka på mitt "happy place" för att lugna nerverna.

så efter bara 7 minuter slocknar den och jag är färdig.

Hallååååå var är brännan...?????

skulle tro att jag är avskräckt men NEJ!!

måste visst pröva ett annat solcenter senare i veckan så jag når att bli fräsch..........om jag vågar :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0